scrapohobby

Alla inlägg den 28 augusti 2010

Av scrapohobby - 28 augusti 2010 05:48

The Greeting Farm släpper titt som tätt härliga stämplar som jag lätt förälskar mig i. Här är en serie tjejer som jag inte kan motstå:


MondayTuesdayWednesdayThursdayFriday


Här är fler produkter jag ville få anändning utav:


 


Jag klurade länge på hur jag skulle kunna få med alla på ett och samma kort, och till slut kom jag på en idé... Varför inte göra ett STORT trappkort?

Jag har använt mig av ett fullstort cardstock i botten - d v s 12x12 tum.

 


Så här ser kortet ut från sidan:



D härliga randiga papperena kommer från två olika kollektioner från Graphic 45, Le Romantique och Fashionista.


Spellbinders olika kvadratdies (stansmallar) (classic, inverted och scalloped) och Martha Stewarts fjärilskantstans fick också följa med utav bara farten...



Här följer några närbilder på tjejerna:


MONDAY


TUESDAY


WEDNESDAY


THURSDAY


FRIDAY


Du hittar allt hos Scrap & Hobby. Och kom ihåg att om du inte hittar alla varor i webbshopen, kan du alltid skicka ett mejl och fråga om varan finns inne :-).


Här är en lista på andra varor jag använt:

STORA bokstavsstämplar

små bokstavsstämplar

Röda rosor

Copic Ciao markers

glue dots för att fästa rosorna...


Blev du också förtjust i tgf-tjejerna?


Sari

Presentation


Scrap & Hobby hittar du på Sävedalens köpgata.
Vi säljer saker till både scrapbooking, korttillverkning, pärlor och diverse för smyckestillverkning samt allmänt pyssel med t ex tovning, trädtaljer m m.

Fråga mig

3 besvarade frågor

LÄNK TILL BUTIKEN

DESIGNTEAMET

VI GILLAR

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Varumärken


Ovido - Quiz & Flashcards