scrapohobby

Alla inlägg den 26 april 2010

Av scrapohobby - 26 april 2010 21:22

Jag har testat på att göra ett armband med Tim Holtz LINK CHAIN och TYPE CHARMS.

Ego som jag är ;-), skrev jag mitt eget namn på bokstavsbrickorna. Jag lade till några halloweenrelaterade metalldekorationer bara för att testa på det hela.


Du ser videon här:



Sari

Av scrapohobby - 26 april 2010 19:06

Äntligen kom stämplarna från the Greeting Farm. Nu har vi fyllt stället med gamla godingar och nya sköningar. Det kommer kanske att dröja någon dag innan de hittar in till webbshopen. Om du är riktigt sugen, kan du säkert skicka ett mejl och be Maria göra en specialorder för dig :-).


Forest friends

Forest Friends

Miss Anya - Love

Miss Anya Love

OA -Buddies

OA - Buddies

Flapper Anya

Flapper Anya - lmtd edition

Flutter Anya

Flutter Anya

Mermaid Anya

Mermaid Anya

Stamping Anya

Stamping Anya

Izzy

TT - Izzy

Max

TT - Max

Ebony

WS - Ebony

Eric

WS - Eric

Stella

WS - Stella

Dee Dee

WS - Dee Dee

Sweet tooth

MN - Sweet Tooth

...

Och som det inte var nog med dessa, så släpps det fyra nyheter till på lördag den 1 maj.



Nyheterna från Inkido ser ut så här:


Nyponrosor

nyponrosor - h


kolibri-kollage


text:



PYNTEBÄR:

blå

Pyntebär blå 0415


rosa

Pyntebär rosa 0477


röda

Pyntebär röd 0439


grå

Pyntebär grå 0507



Presentation


Scrap & Hobby hittar du på Sävedalens köpgata.
Vi säljer saker till både scrapbooking, korttillverkning, pärlor och diverse för smyckestillverkning samt allmänt pyssel med t ex tovning, trädtaljer m m.

Fråga mig

3 besvarade frågor

LÄNK TILL BUTIKEN

DESIGNTEAMET

VI GILLAR

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15
16
17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Varumärken


Ovido - Quiz & Flashcards