scrapohobby

Alla inlägg den 10 december 2010

Av scrapohobby - 10 december 2010 06:27

Denna gång valde Random Number generator nummer 27. Och jag tycker att det är lite extra kul när en kille både kommenterar och röstar :.), så grattis till det, Mikael! Så här ser kommentaren ut:


Mikael

Torsdag 9 dec 16:19

Vilken läcker tag!






Skicka oss dina adressuppgifter till info@scrapohobby.se, så skickar vi vinsten till dig :-).


Och ge inte hoppet alla ni andra... Det är 14 dagar kvar till julafton - vilket också innebär 14 nya chanser att vinna något litet :-).


// Sari

Av scrapohobby - 10 december 2010 06:00

Hej på er där ute i stugorna! Trixar och fixar ni i full fart inför julen nu eller har tiden sprungit iväg fortare än ni kunnat hänga med för er också? Kan inte fatta att det redan är 10:e december! Men härligt vitt är det utanför iaf så den rätta julkänslan kommer nog krypande strax.

Nu ska jag iaf visa min tag i dagens lucköppning:


  

min tag var från början helt vit. Jag började med att embossa BEANIE ANYA från the greeting farm men vitt Embossingpulver. Efter det distressade jag hela tagen och det finurliga är att distressen inte fastnar på embossingpulvret som förblir vitt. Snöflingan längst upp är också embossad.


Ha det så gott!


//Therese

Presentation


Scrap & Hobby hittar du på Sävedalens köpgata.
Vi säljer saker till både scrapbooking, korttillverkning, pärlor och diverse för smyckestillverkning samt allmänt pyssel med t ex tovning, trädtaljer m m.

Fråga mig

3 besvarade frågor

LÄNK TILL BUTIKEN

DESIGNTEAMET

VI GILLAR

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Varumärken


Ovido - Quiz & Flashcards