scrapohobby

Alla inlägg den 20 december 2010

Av scrapohobby - 20 december 2010 11:27

Nu är det läge att köpa julstämplar inför nästa år för en billig peng.


Vi ger 20 % rabatt på alla julstämplar (både träklossmonterade, clear stamps, ez-mount-monterade och omonterade).


Passa på att fynda bland stämplar från t ex:


Inkido

Reprint

Tim Holtz

The Greeting Farm

Popcorn

m fl



Erbjudandet gäller så långt lagret räcker och längst t o m torsdagen den 23 december kl 14:00.

Skriv veckans vara på ämnesraden om du gör en internet-beställning.

Av scrapohobby - 20 december 2010 09:36

Vi ber att få gratulera å det varmaste.


 Bakom lucka 18 finns denna kommentar:

annkan

Lördag 18 dec 21:56

SÅ snyggt med en tag i bruna toner!!
Det där alfabetet såg fint ut också.
Läckert! :-)

http://annkan.bloggplatsen.se

 
  

Och bakom lucka 19 finns denna kommentar:

margareta.gabrielsson@telia.com

Söndag 19 dec 18:20

så vacker!!!!

 
  
Skicka era adressuppgifter till info@scrapohobby.se, så skickar vi vinsterna till er. 

// Sari

Av scrapohobby - 20 december 2010 06:00

Jaha, 4 dagar kvar då... Jag hoppas verkligen att jag inte glömt nåt! Men... det tror jag inte... om jag nu gjort det, så vad gör väl det? Jag får fira julen tillsammans med mina nära och kära! Det är ju ändå det viktigaste!


Idag ser min tag ut så här:


  


Jag har använt baksidan av ett Fancy Pants-papper som tagbas. Den är friklippt och riven i underkant. Runt kanten har jag stämplat med en Inkido-bård.


På tagen har jag använt spillpapper i blått och rött som jag rivit i bitar och slumpmässigt satt fast på tagen med Gesso. Det ger den lite mjölkvita ytan.


Tim Holtz tissue-tape med noter har jag satt som en slarvig bård över tagen och haft Gesso över där också.

De två gröna bårderna är från framsidan av Fancy Pants-pappret.


  


Granen ingår i ett clear stamp-set som jag stämplat med Distressdyna Peeled Paint och stjärnan är från ett Artemio clearstamp-set. Den har jag stämplat med Distressdyna Musterd Seed.

På granen har jag satt röda knappar med små blingstenar på. Jag har också använt min snöpenna för att få lite snö i granen.

Nummer 20 är stämplat med en Tim Holtz-stämpel som finns på setet Creative Muse. Det är två rader med siffror, så jag klippte helt enkelt ut 20.


I hålet på tagen sitter ett grönt organzaband, som jag hittade i mina egna gömmor och en silvertråd.


Nu hoppas jag verkligen att ni njuter av julförberedelserna och inte stressar!

GOD JUL!


/Miaa

Presentation


Scrap & Hobby hittar du på Sävedalens köpgata.
Vi säljer saker till både scrapbooking, korttillverkning, pärlor och diverse för smyckestillverkning samt allmänt pyssel med t ex tovning, trädtaljer m m.

Fråga mig

3 besvarade frågor

LÄNK TILL BUTIKEN

DESIGNTEAMET

VI GILLAR

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Varumärken


Ovido - Quiz & Flashcards